ناواس: به پیوستن دخیا به رئال فکر نمی کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ناواس: به پیوستن دخیا به رئال فکر نمی کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ناواس: به پیوستن دخیا به رئال فکر نمی کنم

ناواس: به پیوستن دخیا به رئال فکر نمی کنم

 

کیلور ناواس، سنگربان کاستاریکایی رئال مادرید تاکید کرد که تمام تلاش وی ارائه بهترین عملکرد ممکن در ترکیب این تیم است.​​​​​​​

 

 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل رئال به جذب یک سنگربان بزرگ در تابستان آینده شنیده شده و از دخیا و کورتوا به عنوان جدی ترین گزینه ها نام برده شده است.

 

 

 

 

ناواس گفت: "من هر روز با تمام وجود تمرین می کنم و سعی دارم که اینگونه افکار را از خودم دور کنم. رئال مادرید جای بهترین بازیکنان است و من نیز هر روز تلاش می کنم تا در بهترین شرایط قرار داشته باشم تا سالهای سال در بین بهترین بازیکنان بازی کنم.

 

پرز همیشه از من حمایت می کند و اعتماد او برای من خیلی با اهمیت است. من نیز آرام هستم و تلاش می کنم با درخشش در زمین جواب این اعتماد را بدهم".



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 21:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.